نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم هیات رییسه به نمایندگان خبر داد. به گزارش‌ایسنا امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) گفت: در اجرای بند ۶ ماده ۲۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش ۳ ماهه سوم عملکرد، تصمیمات و اقدامات هیأت رئیسه مجلس در بازه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش عملکرد سه ماهه سوم هیات رییسه به نمایندگان خبر داد.

به گزارش‌ایسنا امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) گفت: در اجرای بند ۶ ماده ۲۰ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش ۳ ماهه سوم عملکرد، تصمیمات و اقدامات هیأت رئیسه مجلس در بازه زمانی ۷ دی ماه الی ۶ اسفند ماه ۹۹، در سامانه قانون گذاری و نظارت بارگذاری شده و قابل ملاحظه است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

خروج از نسخه موبایل