تاریخ انتشار: دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:20

ما یک vivo V40 Pro در دفتر داریم و بررسی تقریباً آماده است. البته نه کاملاً، اما می‌توانیم عملکرد باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در آزمایش‌های خود به اشتراک بگذاریم. این گوشی با ضخامت ۷.۶ میلی‌متری کاملاً باریک است که این ظرفیت را برای یک سلول برق لیتیوم یونی چشمگیر می‌کند. طبق تحقیقات vivo،

ما یک vivo V40 Pro در دفتر داریم و بررسی تقریباً آماده است. البته نه کاملاً، اما می‌توانیم عملکرد باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در آزمایش‌های خود به اشتراک بگذاریم. این گوشی با ضخامت ۷.۶ میلی‌متری کاملاً باریک است که این ظرفیت را برای یک سلول برق لیتیوم یونی چشمگیر می‌کند. طبق تحقیقات vivo، V40 Pro (به همراه V40) باریک‌ترین گوشی با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

تست عمر باتری vivo V40 Pro ما آماده است
Vivo V30 Pro اولد علیرغم داشتن اندازه صفحه نمایش یکسان (۶.۷۸ اینچ) باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی کوچکتری داشت. این چیپست از کلاس پایین تری نیز استفاده کرد، یعنی Dimensity 8200 به جای پرچمدار Dimensity 9200+ در V40 Pro. عمر باتری کلی بین این دو قابل مقایسه است، با این حال، مدل جدید در تست تماس (نزدیک به ۱۰ ساعت بیشتر) و بازی (۳ ساعت بیشتر) بیشتر دوام آورد، اگرچه در تست های وب و ویدئو (۳ و ۵ ساعت) کوتاهی کرد. به ترتیب).

Xiaomi 14T Pro دارای باتری کوچکتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی است و از چیپست جدیدتر Dimensity 9300+ استفاده می کند. عمر باتری کلی شیائومی پایین‌تر است، و vivo در تست‌های بازی، تماس و مرور ظاهر می‌شود، اما در پخش ویدیو آنقدر دوام نیاورد.

Realme GT 6 با باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی و چیپست Snapdragon 8s Gen 3 با حدود یک ساعت امتیاز استفاده فعال بیشتر دست بالا را به دست می آورد. حتی زمان تماس طولانی‌تری را ارسال کرد، اما باتری بازی سریع‌تر تمام شد. در واقع، زمان فیلمبرداری چشمگیر (تلفن بیش از ۱۹ ساعت دوام می آورد) بود که امتیاز کلی را بالا برد.

منبع:گسمارنا

خروج از نسخه موبایل