سمنان سومین استان مجری جشنواره هفتههای خرید اینترنتی
ایسنا/سمنان سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت استان از برگزاری جشنواره هفتههای خرید اینترنتی در استان خبر داد. سید مجتبی زرگر با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان صمت استان سمنان و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در راستای حمایت از کسب و کارهای فعال در
ایسنا/سمنان سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صنعت معدن و تجارت استان از برگزاری جشنواره هفتههای خرید اینترنتی در استان خبر داد.
سید مجتبی زرگر با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان صمت استان سمنان و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در راستای حمایت از کسب و کارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای پشتیبانی از کسبوکارها و اصناف در استان و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی انجام می شود.
وی تصریح کرد: استان سمنان به عنوان سومین استان مجری این طرح در کشور است که در این طرح کسب و کارهای آنلاین از تاریخ ۲۳ اسفندماه لغایت ۲۹ اسفندماه سالجاری از طریق سامانه www.ecfestival.ir اقدام به ارائه و فروش کالاها و خدمات خود با تخفیف و تسهیل مناسب میکند.
سرپرست اداره اصناف و تشکل های سازمان صمت استان سمنان اضافه کرد: جشنواره هفتههای خرید اینترنتی ایران، رویدادی است که میکوشد با فراهم سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویسهای اینترنتی در حوزههای مختلف را برای همه مردم ایران دسترسپذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسبوکارهای مجازی و کسبوکارهای استان است تا در یک همافزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیعتر و متنوع تر عرضه کنند.
زرگر با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدف از برگزاری این طرح حمایت از کسبوکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسبوکارهای آسیبدیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخشهای کشور، دسترسی کسبوکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران ، قطع زنجیره ویروس کرونا و عدم محدود ماندن به پایتخت است.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰