مدیرعامل تیم هندبال فرازبام: ماندن در لیگ برتر برای ما سخت است/ از پس هزینهها برنمیآیم
مجید پارسایی گفت: امسال در لیگ برتر تیمی نخواهیم داشت چون یک نفره از پس هزینهها برنمیآیم. مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در گفتوگو با ایسنا، در خصوص کنارهگیری…