عمران خان نوروز را تبریک گفت

نخست وزیر پاکستان فرا رسیدن نوروز را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا، عمران خان نخست‌وزیر پاکستان در پیامی توییتری نوشت: نوروز برای تمام کسانی که این عید را جشن می‌گیرند، خجسته باد.

منبع: ايسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *