ماشین سازی به لیگ دسته یک سقوط کرد

با برتری ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی به لیگ دسته یک سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، پس از برتری ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان، اختلاف شاگردان حسینی با ماشین سازی رده شانزدهمی به ۱۲ رسید و به عبارت دیگر در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، کار ماشین سازی برای بقا در لیگ به پایان رسید.

به این ترتیب سقوط شاگردان اکبرپور به دسته یک قطعی شده است و آن‌ها شانسی برای بقا نخواهند داشت.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *