"آزاد" از بیمارستان مرخص شد

نماینده نایین که به علت سانحه رانندگی در بیمارستان بستری شده بود، مرخص شد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته خودروی سواری الهام آزاد نماینده نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در کیلومتر ۲۵ محور چوپانان به انارک از جاده منحرف شد و در نتیجه الهام آزاد در بیمارستان بستری شد.

الهام آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه محل تصادف محور نایین – انارک بوده، گفت که اکنون از بیمارستان مرخص شده و حالش رو به بهبودی است.

منبع: ايسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *