آماده سازی ۶ هتل و هتل‌آپارتمان در تبریز برای دوره نقاهت بهبودیافتگان کرونا

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، از آماده‌سازی شش هتل و هتل‌آپارتمان در تبریز به منظور بهره‌برداری در راستای استفاده مبتلایان به کرونا پس از بهبودی و ترخیص از بیمارستان خبر داد.

احمد حمزه‌زاده با اشاره به این‌که طبق نظر وزارت بهداشت مبتلایان به کرونا پس از بهبودی نباید به طور مستقیم به خانه بازگردند، گفت: شش هتل و هتل آپارتمان در آذربایجان شرقی به منظور پذیرش افراد مبتلا به کرونا پس از بهبود و ترخیص از بیمارستان برای سپری کردن دوران نقاهت در استان آماده هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، وی افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به منظور کمک به سیستم بهداشت و درمان، رایزنی‌هایی انجام داده و با همکاری مدیران هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها در مجموع ۷۰۰ تخت در تبریز به این منظور اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *