اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انجام پروژه آبرسانی به همدان

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره شهید رجایی استان همدان، با بیان اینکه رئیس جمهور ۱۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار وزارت نیرو برای تأمین آب همدان قرار داد، تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای و آبفا از آبان‌ماه سال گذشته پیگیری کردند تا موضوع و اهمیت بحران در کشور تبیین شود. این پروژه نیازمند دو ویژگی اعم از تأمین منابع مالی و سرعت بالای عملیات بود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده بود این پروژه بین ۲۴ تا ۳۶ ماه زمان احتیاح داشته باشد اما ظرف پنج ماه کامل شد، ادامه داد: با خارج شدن سد اکباتان از مدار، تلاش کردیم تا آبرسانی به همدان تا اواسط مردادماه انجام شود اما مشکلات زیادی پیش آمد در ضمن برای تأمین آب شرب از کشاورزان کمک گرفتیم و بیش از ۷۰ چاه را وارد مدار کردیم.

منبع:ایلنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *