ادارات ایذه سه شنبه تعطیل است
ادارات ایذه در روز سه شنبه 6 فروردین، تعطیل اعلام شدند.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، با تصمیم ستاد مدیریت بحران ایذه، تمامی ادارات شهرستان در روز سه شنبه تعطیل اعلام شد‌. این تصمیم به دلیل حجم بالای بارندگی در این شهرستان اتخاذ شده است.منبع: ايسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *