ایرانپوریان بازی با پرسپولیس را از دست داد

مدافع تیم فوتبال سپاهان با دریافت دو کارت زرد در دیدار برابر سایپا، از بازی بعدی تیمش محروم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد، محمد ایران‌پوریان مدافع سپاهان در دقیقه ۶۵ دومین کارت زرد خود را در این دیدار دریافت کرد و از بازی اخراج شد و دیدار هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس را از دست داد.

پس از اخراج ایران‌پوریان ، امیر قلعه‌نویی به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *