بسته شدن محله تندروهای یهود در تل آویو به دلیل کرونا

پلیس اسرائیل شهر بنی براک را که در آن تندروهای یهود در تل آویو حضور دارند، بست.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، پلیس اسرائیل با کمک نیروهای کوماندو مانع از ورود و خروج از شهر بنی براک به دلیل شیوع کرونا ویروس شد.

تعداد مبتلایان به کروناویروس در اسرائیل به ۷۰۳۰ تن رسیده است.

تعداد افرادی که به دلیل کرونا در اسرائیل جان خود را از دست داده‌اند، به ۳۷ تن رسیده است.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *