بلبلی رسما با استقلال فسخ کرد

محمد بلبلی قرارداد خود را با حضور در باشگاه استقلال رسما فسخ کرد.

 محمد بلبلی امروز (چهارشنبه) با حضور در باشگاه استقلال طی مذاکراتی با مدیران این باشگاه داشت، قرارداد خود را آبی‌پوشان پایتخت فسخ کرد.
بلبلی فصل گذشته به صورت قرضی به نفت مسجد سلیمان پیوست و گفته می‌شود این بازیکن در فصل آینده هم در تیم نفت مسجد سلیمان می‌ماند.
منبع: ايسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *