به احترام قربانیان سیل، امیدها با بازوبند سیاه به میدان می روند

اعضای تیم ملی فوتبال امید جهت ادای احترام به کشته شدگان سیل در سراسر کشور امروز با بازوبند سیاه به میدان می روند.

به گزارش ایسنا، بازیکنان تیم امید در سومین مسابقه مرحله مقدماتی در گروه سوم از ساعت ١٨:٤٥ دقیقه برابر عراق قرار می‌گیرند. در این بازی شاگردان کرانچار با لباس سفید برابر سبزپوشان عراق به میدان می‌روند.

همچنین اعضای تیم امید به منظور ادای احترام به کشته شدگان سیل در شیراز ، شمال کشور و سایر مناطق با بازوبند سیاه به میدان می‌روند.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *