بودیمیر به کرواسی رفت!

مهاجم خارجی پرسپولیس به کشورش بازگشت.

به گزارش ایسنا، ماریو بودیمیر که در نیم فصل به پرسپولیس پیوسته بود، طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست پرسپولیس را همراهی کند. او حالا قرار است از دوبی به کرواسی برود تا پس از چند روز دوباره به ایران بیایید.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس دلیل سفر بودیمیر را به کرواسی ، درمان پای مصدومش عنوان کرد.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *