تاکنون خسارتی از زلزله هجدک گزارش نشده است
فرماندار راور گفت: تاکنون گزارشی از خسارت زلزله هجدک نداشته ایم.

“مالک اژدری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر
، اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۳۳ دقیقه عصر امروز زلزله ۴ و نیم ریشتری منطقه هجدک در بخش کوهساران راور را لرزاند.

وی افزود: این زلزله در روستاهای گورک و گزک نیز احساس شده است.

اژدری با اشاره به اینکه این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده، بیان کرد: تیم های ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

فرماندار راور گفت: طی تماس تلفنی که با شوراهای منطقه داشتم، خوشبختانه تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *