۶۰ نفر از بیماران بالای ۱۸ سال مبتلا به اوتیسم، دوشنبه ۲۸ تیر دوز دوم واکسن کرونا را در بیمارستان آتیه که جز شبکه دوست‌دار اوتیسم است دریافت کردند. واکسیناسیون بیماران اوتیسم در حالی انجام شد که این افراد با ماندن زیاد در خانه بی‌قراری می‌کنند و در بیرون از منزل هم عادت به لمس اشیا دارند که همین مساله می‌توانست برای آن‌ها خطرآفرین باشد. باتوجه به اینکه این افراد وابستگی شدیدی به والدین‌شان دارند، انجمن اوتیسم در تلاش است تا برای والدین آن‌ها هم سهمیه واکسن بگیرد. انجمن اوتیسم طی سه دوره در مجموع برای حدود ۳۰۰ نفر از مبتلایان به اوتیسم با همکاری بیمارستان آتیه و وزرات بهداشت، واکسن تهیه کرد.

محمدرضا بلندی

  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • تزریق واکسن کرونا به بیماران اوتیسم
  • منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *