انجام تست کرونا در راه‌آهن اهواز از روز ۱۲ اسفندماه آغاز شد. مسافرانی که از طریق راه‌آهن قصد خروج از خوزستان را دارند ابتدا باید تست سریع کرونا بدهند. در صورتی که جواب تست منفی باشد، اجازه سفر صادر می‌شود. خوزستان هم‌اکنون در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار دارد و هدف از این تست‌ها، جلوگیری از گسترش ویروس به استان‌های دیگر است.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *