حنیف عمران‌زاده به کرونا مبتلا شد

مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.

به گزارش ایسنا، حنیف عمران زاده، مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، امروز (دوشنبه) به قرنطینه رفت.

مربی استقلال به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از اعضای خانواده‌اش، دیروز (یک‌شنبه) تست کرونا داد و امروز مشخص شد که نتیجه این تست مثبت بوده است.

همچنین امروز از همه اعضای تیم فوتبال استقلال پیش از تمرین، تست کرونا گرفته شد.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *