خلیل‌زاده بازی با پاختاکور را از دست داد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دیدار برابر پاختاکور ازبکستان را از دست داد.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل‌زاده که در دقیقه ۵۷ دیدار تیمش برابر الاهلی عربستان کارت زرد دریافت کرد، دو کارته شد و مصاف با پاختاکور ازبکستان را از دست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید ۱۶ اردیبهشت ماه در تاشکند به مصاف پاختاکور ازبکستان برود و با توجه به محرومیت خلیل‌زاده، نمی‌تواند از این بازیکن در آن بازی استفاده کند.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *