دبی سد مروک افزایش یافته است
نماینده ویژه استاندار در شهرستان دورود از افزایش دبی سد مروک خبر داد.
محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان دورود بارش باران را شاهدیم و رودخانه تیره نیز به طور کامل پر شده است.
وی با بیان اینکه بارش باران ادامه دارد، افزود: سد مروک نیز سرریز شده و دبی آن افزایش یافته است.
صفی‌خانی ادامه داد: تعدادی از روستاها تخلیه شده و مابقی نیز در محاصره آب قرار گرفته‌اند.
نماینده ویژه استاندار در شهرستان دورود گفت: تمامی نیروها و عوامل امدادرسان در حالت آماده باش هستند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *