به گزارش ايسنا منطقه فارس، دكتر منصور غلامي وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر خود به استان فارس، بعدازظهر دوشنبه ٢ ارديبهشت با رؤساي دانشگاهها و مراكز آموزش عالي استان فارس شرکت کرد. منبع: ايسنا راهبری نوشته آمریکا یک پیروزی هم نمیتواند بشمارد سارق مسافرکش نما در شیراز دستگیر شد