رزمایش‌های مشترک آمریکا و عربستان

نیروهای آمریکایی و عربستانی رزمایش‌های مشترکی را با سامانه ضد پهپاد و جنگنده‌های اف۱۶ انجام دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، فرماندهی مرکزی آمریکا در توییتی نوشت: جنگنده‌های اف۱۶ به جنگنده‌های نیروی هوایی عربستان برای انجام رزمایش‌های مشترک با سامانه‌های هوایی ضد پهپاد پیوستند. این رزمایش نشان دهنده تمرکز عربستان و آمریکا بر امنیت هوایی منطقه‌ای است.

ژوئن نیز خبرگزاری عربستان از انجام رزمایش‌های نظامی با آمریکا در پایگاه ملک فیصل در جده خبر داد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *