شیرین‌سازی آب از طریق فرآیندهای نوری سطحی

انجمن علمی دانشجویی شیمی دانشگاه شیراز با همکاری انجمن علمی شیمی ایران جلسه مجازی «شیرین‌سازی آب از طریق فرآیندهای نوری سطحی» را برگزار می‌کند.

باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با حضور دکتر الهه گوهرشادی، چهارشنبه ششم اسفند از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با استفاده از نرم‌افزار ادوبی کانکت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پیوند Vroom.shirazu.ac.ir/social۹ در آن شرکت کنند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *