صبوری ما هم حدی دارد...

 سید علی صالحی در صفحه اینستاگرام خود از اینکه هنوز مجوز کتاب جدیدش صادر نشده ابراز گلایه‌مندی کرد.

 وی نوشته است:
«نزدیک به یک سال است که دایره ممیزی کتاب وزارت ارشاد سنگ جلوی پای ما می‌اندازد که دفتر شعر «به تو فکر می‌کنم» منتشر نشود. صبوری ما هم حدی دارد… .
اما این دیگر سانسور نیست… لجاجت است. بیش از این اگر خسته‌ام کنید…کل کتاب را بی‌هیچ مجوزی منتشر خواهم کرد.»
انتهای پیام
 

منبع: ايسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *