فرمانده ناجا وارد گلستان شد
فرمانده نیروی انتظامی با هدف بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده گلستان به این استان سفر کرد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، سردار حسین اشتری به منظور بررسی آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مناطق سیل زده استان گلستان وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد.

بازدید از مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از تعدادی از مراکز انتظامی از دیگر برنامه های فرمانده ناجا به استان گلستان خواهد بود.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *