قالیباف درگذشت جاسم جادری را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت یک نماینده ادوار مجلس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، درگذشت جاسم جادری، نماینده دشت آزادگان و هویزه در دوره‌های سوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت و ضمن طلب مغفرت برای این نماینده، برای بازماندگان آنها طلب صبر و اجر کرد.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *