مانور نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری، چهارشنبه ۷ مهرماه، به مناسبت آغاز هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی در محدوده عملیاتی ایستگاه ۲۱ آتشنشانی مشهد برگزار شد
مانور نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری، چهارشنبه ۷ مهرماه، به مناسبت آغاز هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی در محدوده عملیاتی ایستگاه ۲۱ آتشنشانی مشهد برگزار شد