مجیدی بازهم‌ به بازیکنانش پاداش داد

سرمربی استقلال مبلغ ۱۰ میلیون تومان به آبی‌پوشان پاداش داد.

 به‌گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، پیش از شروع تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به مجموعه تیمش مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش برد برابر سایپا پرداخت کرد.
آبی‌پوشان روز پنجشنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم پرسپولیس می‌روند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *