مقدسی: دولت مصوبات افزایش حقوق کارکنان را اجرایی کند

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس گفت: دولت باید مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را اجرا کند.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی مقدسی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: دولت باید مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان و به ویژه فرهنگیان را اجرا کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: به قول‌هایی که در سفر خود به شهرستان‌های اراک داده‌اید، عمل کنید. مردم انتظار دارند آثار قول‌های شما را ببینند.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *