مکاتبه دوباره پرسپولیس با رادوشوویچ

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با ارسال نامه‌ای از دروازه‌بان کروات تیمش خواسته به ایران برگردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز (چهارشنبه) از سوی مدیریت باشگاه، بار دیگر نامه‌ای برای بوژیدار رادشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس ارسال شد.

در این نامه، باشگاه پرسپولیس بار دیگر از رادوشوویچ درخواست کرد به تهران بازگردد و ضمن دریافت مطالبات خود به صورت نقدی، در تمرینات و بازی‌های تیم تا پایان فصل شرکت کند.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *