یک فروند قایق در گمیشان واژگون و تاکنون تعداد ۱۵ نفر از سرنشینان قایق به مراکز درمانی منتقل شدند.

علی متکی، معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد:  ساعتی قبل یک فروند قایق حین پیاده کردن تعدادی از شهروندان گمیشانی واژگون شد و مسافران آن وارد آب شدند.

وی افزود: تاکنون ۱۵ نفر از آب خارج و در حال حاضر به مراکز درمانی منتقل شدند.

متکی بیان کرد: به گفته این افراد تعداد ۶ – ۷ نفر دیگر در قایق بودند که البته این موضوع تأیید شده نیست.

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: این افراد برای ایجاد سیل بند به گمیشان عزیمت می کردند و زن و بچه به همراه آنها نبوده است.
عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان نیز در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان گفت: با شتاب در حال اعزام به محل هستیم و بعد از مستقر شدن در محل، اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

اطلاعات تکمیلی بزودی منتشر می شود

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *