مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، از صبح دوشنبه (۵ مهر) از میدان امام حسین (ع) تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری برگزار شد. در این مراسم گروهی از عزاداران حسینی که به دلایلی از جمله شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراسم پیاده‌روی اربعین جا مانده بودند، شرکت کردند.

منبع: ايسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *