چگونه یک نمایشنامه را تحلیل کنیم؟

کانون تئاتر دانشگاه امیرکبیر با مشارکت کانون تئاتر دانشگاه خواجه نصیر، وبینار «چگونه یک نمایشنامه را تحلیل کنیم؟» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه با تدریس کهبد تاراج ـ بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، در دو جلسه شنبه نهم اسفند و شنبه شانزدهم اسفند، ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانه aut_theater@ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *