کرمانشاه قهرمان لیگ تندرستی ایران شد

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از قهرمانی استان در رقابت های لیگ تندرستی ایران خبر داد.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های لیگ تندرستی ایران، اظهار کرد: لیگ تندرستی یکی از طرح های ویژه فدراسیون ورزشهای همگانی برای کاهش کم تحرکی مردم در دوران کرونا بود که نخستین دوره آن سال گذشته برگزار شد و دومین دوره آن امسال با قهرمانی مقتدرانه استان کرمانشاه به پایان رسید.

وی افزود: این دوره از رقابت های لیگ از اواخر مهر با حضور 450 هیات استانی و شهرستانی آغاز شد و طی روزهای اخیر به پایان رسید که استان کرمانشاه با بهترین عملکرد توانست در جایگاه نخست قرار گیرد.

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: در پایان این رقابت ها و پس از جمع بندی امتیازها، استان کرمانشاه با دارا بودن دو میلیون نفر جمعیت و کسب 177 هزار و 201 امتیاز توانست با اقتدار در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.

وی افزود: قهرمانی استان کرمانشاه در این دوره از رقابت های لیگ تندرستی ایران درحالیست که استان نایب قهرمان یعنی گلستان 75 هزار امتیاز از ما فاصله  داشت و استان سمنان هم سوم شد.

رحمانی در ادامه با بیان اینکه در این لیگ علاوه بر ارزیابی استانی، شهرستان های فعال هم مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: پنج شهرستان کرمانشاه در بین 450 شهرستان ایران توانستند جزو 20 شهر اول قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس، روانسر دوم، هرسین سوم، جوانرود چهارم، صحنه هفدهم و دالاهو نوزدهم کشور شدند.

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه در پایان لیگ تندرستی را رویدادی رقابت محور دانست که با هدف افزایش تندرستی مردم در ایام کرونا برگزار شد و گفت: در این لیگ هیات های شهرستانی، کمیته های مختلف، مربیان و ورزشکاران همگانی استان برای ارتقاء سلامتی مردم استان تلاش زیادی کردند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *