گرفتن کدملی هنگام خریدبلیت مترو برای شناسایی بیماران است/امکان شارژکارت مهاجران خارجی وجود دارد

مرکز ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد که گرفتن کدملی هنگام خرید بلیت مترو برای شناسایی بیماران است.

به گزارش ایسنا،  مرکز ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرده بنابر «مصوبه ستاد کرونا برای رهگیری مسافران بیمار در مترو، تنها برای خرید کارت بلیت الکترونیکی کد ملی گرفته می‌شود.»

بنابر این اعلام «مهاجران و شهروندان خارجی نیز می‌توانند تا پیش از ۱۵ اسفند که سامانه مترو، امکان ثبت کد اقامت را ایجاد کند، بدون محدودیت از باجه‌ها، کارت‌های‌شان را شارژ کنند.»

انتهای پیام

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *