گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و ولیعهد ابوظبی

کاخ سفید در بیانیه‌ای از گفتگوی تلفنی میان ولیعهد ابوظبی و رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه کاخ سفید همچنین آمده است: محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره ادامه حمایت واشنگتن از دفاع ملی این کشور عربی، تقویت متحدان در منطقه و تأثیر تحریم‌های آمریکا بر ایران گفتگو کردند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: آنها همچنین به بررسی ادامه همکاری امارات در بازار جهانی انرژی به عنوان “یک تأمین کننده قابل اعتماد نفت” پرداختند.

انتهای پیام

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *