گفتگوی ولیعهد ابوظبی و نخست وزیر اتیوپی

ولیعهد ابوظبی در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر اتیوپی منافع متقابل و همکاری در زمینه‌های مختلف را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در این گفتگوی تلفنی با آبی احمد، نخست وزیر اتیوپی روابط همکاری دو کشور، راه‌های توسعه آن در زمینه‌های مختلف و در راستای منافع متقابل و نیز برخی مسائل مهم مشترک را بررسی کرد.

دو طرف در این گفتگو آخرین تحولات منطقه‌ای و تلاش‌های منطقه‌ای و بین المللی برای برقراری صلح و ثبات و توسعه به ویژه در کشورهای آفریقایی را  به بحث گذاشتند.

منبع:ایسنا

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *